close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צילומים לפני החתונה – סגנונות שכדאי שתכירו

מערכת שורשיז חשוון, תשפא04/11/2020

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר זוגות אשר בוחרים לבצע סשן צילומים מקדים למועד החתונה עצמה וזאת על מנת לייצר חוויה קלילה וזורמת הרבה יותר ולצאת עם תמונות נהדרות ממפגש מקדים באווירה משוחררת. הנה מספר סגנונות נפוצים ששווה להכיר

תגיות:

סשן צילומים בטבע
אחת החוויות הגדולות היא לבצע צילומי זוגיות בטבע כאשר ניתן לקיים את מפגש הצילומים באזורים כמו חורשות עצים, פרדסים ואפילו בשדות הפתוחים. צילומי זוגיות לפני החתונה עוזרים לשחרר אתכם אל מול המצלמה ועוזרים כמובן גם לרמת האינטראקציה שלכם עם הצלמים שבחרתם.

צילומים באזורים אורבניים
אם אתם פחות בקטע של טבע ומחפשים מקום בו אין חולות ולכלוך, אולי כדאי שתחפשו לוקיישן באווירה

אורבנית. ניתן לבצע צילומי זוגיות אורבניים מהממים ברחבי העיר תל אביב וכמובן בשכונת נווה צדק ובסביבתה. יש גם לוקיישנים נוספים כמו שווקים או מדרחובים (למשל המדרחוב בזכרון יעקב) שמצטלמים נהדר ויוצרים אווירה אורבנית קסומה ותמונות מדהימות.

צילומי זוגיות בים – חוויה בלתי נשכחת
תמיד חלמתם על תמונות שקיעה על החוף? צילומי הזוגיות המקדימים ליום החתונה הן לגמרי השלב לבצע סשן צילומים שכזה. אם ביום החתונה עצמו אתם לבושים בבגדים חגיגיים שממש לא תרצו ללכלך, הסשן של צילומי הזוגיות יכול לשלב בגדים פשוטים יותר, מכנסיים קצרים, שמלות פשוטות ואפילו חולצות טי-שרט לבנות שמצלמות נהדר. מחכים לשעות השקיעה, מוצאים חוף ים מבודד ומתחילים בצילומים.

טראש דה דרס – צילומי זוגיות באווירה פרועה
ייתכן שטרם נתקלתם במושג טראש דה דרס (Trash The Dress) אך זהו הרבה יותר מטרנד חולף. זוגות שמעוניינים לשלב קצת אקשן בצילומי הזוגיות שלהם, יכולים לקיין סשן צילומים בים כאשר בחלקו האחרון של הסשן, נכנסים אל המים ומלכלכים זה את זו בעזרת צבעי גועש, נצנצים או כל אביזר אחר. מכאן כמובן גם מקורו של השם מאחר ובמהלך הסשן הזה, השמלה של הכלה מתלכלכת במגוון צבעים. מדובר בסשן שמטרתו לשחרר אתכם בצורה טובה וכמובן ליצור תמונות בלתי נשכחות וחוויה שתזכרו למשך זמן רב גם אחרי שנים רבות.

שילוב של רחפן שמשדרג את הכל
בכל צילומי זוגיות אפשר לשלב גם רחפן לצילום שבעזרתו ניתן לייצר סרטוני וידאו קצרים מצילומי הזוגיות המקדימים לחתונה וגם כמובן תמונות איכותיות. הרחפן מספק זווית נוספת וייחודית ומאפשר לייצר תמונות שאינן סטנדרטיות. בדקו האם יש לצלמים שלכם רחפן וזאת מאחר ומדובר ביתרון משמעותי שאין כיום לכל חברת צילום אשר עוסקת בתיעוד חתונות.

מחפשים צלמים לחתונה? פנו אל EDSTUDIO
EDSTUDIO היא למעשה חברת צילום חתונות מקצועית ומומלצת אשר מספקת שירותי צילום חתונות בכל רחבי הארץ. בין השירותים השונים שהחברה מספקת ניתן למצוא גם את צילומי הזוגיות המקדימים לחתונה וגם כמובן חבילות עבור צילום החתונה שלכם. ניתן לקבל הצעות מחיר גם עבור צילומי מגנטים, אטרקציות לחתונה, חבילות אלבומים ועוד. באתר שלהם תוכלו למצוא בלוג צילום מושקע עם המון טיפים וסודות של מאחורי הקלעים שיעזרו לכם לארגן את יום החתונה כמו שצריך ולהגיע מוכנים יותר.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה